MY BABY

Monday, June 6, 2011

remember memory II ( ' :

assalammualaikum . (tak jawab dosa , kalau jawab sayang)

teringat dekat ex (': rindu dye . rindu sangat . (':

kenapa kau tinggalkan aku sayang ? hmm . mereka cakap dah kuasa ALLAH s.w.t . kita terpaksa redha dengan ketentuanNya. kay , seriously aku cakap . mula-2 tak boleh terima (': but now i'm fine (': err . aku tak boleh tipu diri aku (!) :/ miss you . miss a lot (':

_________________________________


time tuh aku nak mandi , then tiba-2 mama panggil . so , lepak lha bilik mama jp (: borak-2 gn mama , kat atas katil mama . tiba-2 , HP aku bergetar (silent mode) ada orang call . danial yang call . aku pon jawab jelha depan mama . tiba-2 mama tengok aku . aku dah tekup muka aku kat katil mama .HP terus aku tekan END CALL . mama tye aku byk-2 kali kenapa but still no answer from me . aku senyap cz aku menangis . yeahh , menanagis (':

aku menangis dan terus menangis (': HP bergetar banyak-2 kali . but no answer from me . aku terus lari masuk bilik aku . mama pelik tengok aku . aku terus pegi mandi -_______- menangis lha aku sebanyak-2nya dalam bilik air tuh (': after 30minutes .. aku keluar . tiba-2 mama ada dalam bilik aku tgh pegang HP aku . (nak tahu apa yang dah jadi) mama pon tye lha kenapa . aku pon jawab dgn perlahannya :

"kawan adik meninggal"

then .. aku menangis lagi . tapi aku tak pandang mama . aku nak pakai baju , so mama pon keluar lha . aku menangis dan terus menangis (': Perbualan di HP with danial tadi :


 danial : hello azza ,
      me : hello , yes danial ??
 danial : ada something i nak bagitahu nih . but you be strong okay ?
      me : okay-2 , tapi kenapa ?? =='
 danial : Emy meninggal cz accident .
. . .
(': lama jugak aku tak pergi sekolah lepas tuh . lepas mama pujuk . baru aku okay . hmm . but still sedih (': rindu Emy <3 assalammualaikum sayang . kbaii bie . love you . you always in my memory ..

_________________________________


kay , Emy . ex aku . kembali ke ramatullah cz accident gn membe dye . dyeorg nak balik rumah naik moto+dalam hujan . dekat selekoh dyeorg tergelincir . membe dye koma . but ALLAH s.w.t lagi sayangkan dye . (':

you always in my heart  and memory sayang <3 miss you a LOT .

al-Fatihah..